Friday, March 28, 2008

sanggup korbankan diri anda???

Tadi ada latihan bomba, diorang tanyer kalau kawan you ada kat atas, nak selamatkan dier ker....jawapan sejujur-jujurnya adalah Nowaway!!!naper lak kiter nak gadaikan nyawa kita sbb kita pun belum tentu selamat.jahat benar aku ni kan.....let say puteri adakat atas,dier jerit tolong...api... aku akan cakap"bye bye puteri.you you next world." hahaha. Aku berkawan sebab ada kepentingan. kita manusia sentiasa ada relationship antara satu sama lain....tapi saya tak taulah pulak korang sanggup mati demi kawan...susah..susah.Kalau duit bolehlah bagi tolong sikit-sikit..lain lain tak leh. Agaknya klu kawan kawan baca mesti doirang kecewa dengan saya.tapi apa boleh buat inilah manusia.Memang susah nak cari sahabat yang sanggup mati untuk kita. Mesti pinjam seringgit pun berkali-kali nak ingatkan suruh pulangkan.kedekut betolll!!!

1 comment:

Sharifah Hassan said...

Hmmm....just to think about it...Kalau saya kata atas tu?????

Terjerit..tolon...tolon....