Saturday, November 24, 2007

hobi baru%$#&*

skrg ni aku dah punyai satu hobi baru iaitu baca komik.Yang paling aku minat sekali karya Zint. Trylah baca.Mmg best gills.Aku diperkenalkan dgn komik ni oleh kakak aku. Dialah orng yang b'tanggungjawab memijam buku komiknyer kpd aku..Tak sangka begitu banyak koleksinyer... abang aku pun kaki komik. kiranyer banyak gillls komok dier...dan aku ingat lagi, last minit nak exam pun pun dier baca komik. Ayah aku mengamuk terus dier koyak buku itu...menangislah abang aku sbb dier kena bayar ganti rugi berbelas belas ringgit kat taoke buku....
Aku waktu 2 ejek dier padan muka....gelakkan dier siap ckp kat mak aku lagi 'apa kejadahnyer baca komik 2 dah lah tak faham, citer dongeng lak 2. waktu 2 novel yang digemari ialah sin chan dan doraemon dan dragon balls....
tapi itu dulu...waktu 2 tak der sape nak suruh aku baca komik...tapi sekarang..... dan buat pertama kalinyer, aku telah membeli sebuah komik berjudul 'kesayuan seorang gadis'. best gak. Aku skrg dlm mission utk mengumpul komik-komik... benarlah kata orang tak kenal maka tak cinta......dan benci tapi jatuh cinta...hehehe. Baca komik lagi best dr novel. Kalau anda nak beli novel belilah karya ramlee awang murshid atau Habiburrahman al shirazy krn banyak pengajaran yang boleh didaPATI.....

okaylah....cow-cow dulu..asalamualaikum....smg bertemu lagi.....
salam cayang dr ezy pasti berjaya....

No comments: