Tuesday, December 25, 2007

ketakutan m'hadapi mati

Ari tu aku balik lerr kampung kat kelantan masa raya korban. aku pun tengoklahh lembu kena sembelih...takut jugak sbb aku sll terbayang aku yang kena sembelih.Darah terpancut.....warna yang merah...waktu tu aku dah mati ke belum. Ada sekor lembu tu sempat berak lagi....mesti dier takut...yelah saper saper pun takut mati...alim ulama pun takut mati....begitu juga dgn lembu tu.. live on eye aku tengok.terkezzut pun ada.
Tapi aku mesti t'ingat kes bunuh diri sorang maid indon.dia gantung diri masa orang nak sambut ari raya. Apa lagi hebohlah satu malaya. Dia dah siap pakai baju putih,Dia mmaybe nak sangat mati masa ari raya kutttt.....bayangkan muka yang pucat,lidah yang terjelir dan sepasang mata yang memandang tepat ke arah mu....apa yang akan dirasa...????

No comments: