Tuesday, December 25, 2007

mintak tolong jin Islam

Ayah aku pernah citer, dulu-dulu kat sebuah gua ni ada jin tp jin ni baik.dier sll bagi pinjamkan pinggan mangkuk untuk penduduk kampung buat kenduri.Ayah aku pernah ikut arwah mak dier pergi pinjam 300 pinggan. cakap jer nak berapa dan bila gerenti ada. tapi mesti kembalikan dlm bentuk asal klu tidak dier takkan bagi pinjam dah. Ayah aku still remember dia tlg nenek angkut pinggan mangkuk turun dr gua.Klu tanyer orang tua kat kampung aku mesti diorang tahu. Tapi ayah aku ckp jin Islam tu mungkin dah tak der sbb org pakai katering jer skrg ni...ingat nak lawat jin tu tapi ayah tak bagi takut tempat tu dah bertukar menjadi keras.....wallahuallam

2 comments:

Sharifah Hassan said...

Salam..

hahahahaha...macam-macam ada!!

Anonymous said...

betul ke ???