Thursday, October 18, 2007

Mission possible

Aku ada 3 benda yang nak dicapai.Pertama, aku nak belajar memasak dengan mak aku.
Yang kedua, nak belajar mengurut ngan abang aku. Dia tu pakar mengurut. Yelah mentang mentanglah ambik jurusan fisioterapi,klu boleh semua orang dia nak urut.hehehe. Jgn terkejut lak klu aku jugak pandai ngurut. dia ajar. macam macam teknik ada. Cengkaman harimaulah dan lain lain.Yang lawaknya, aku turut mereka teknik urut aku yang tersendiri. Terrrrroorrr tak aku? Pastu aku tipu kakak dan mak aku. Siap charge lagi. Satu set urut 2 ringgit. hahaha. Jawabnya, tak lama lagi kaya lah aku dak?
Yang ketiga nak belajar menjahit. Nak jahit baju sendiri. Ingat cuti sekolah nanti nak balik kelantan nak belajar mengurut ngan kak ahhh.
Tapi yang tak syoknya, ayah aku suruh ambik kursus mandarin. Nak termutah aku. english pun tak lepas lagi. Tapi aku mengakui mandarin merupakan antara bahasa yang dipertuturkan oleh dunia. Tengoklah camner esok-esok....
Tapi klu tengok benda yang aku nak target nie, macam rancang nak jadi suri rumah pulak. Tapi sorry sikit. Tak mainlah kemas rumah, jaga anak semua 2. Tak de kelas lahhhhhh.....

No comments: