Friday, October 26, 2007

Tentang Seseorang

Raut wajahnya yang ceria.....( x tahu sbb apa)
Senyumannya yang menggoda.....,
Tawanya yang mengilai......( bukan puntianak tau)
Sentiasa bermain di mata.
Perangainya yang gila- gila
mengheret aku sama.
Setiap hari aku terkenangkan si dia...
Tidak kira di rumah, sekolah atau dalam kereta
Dia selalu di jiwa
Sewaktu ku menangis dia ketawa,
waktuku ketawa dia menangis,
waktuku sedih,
dia gembira
Waktu dia kecewa aku rasa gembira
hahahahaha..........
Dia selalu ada....
pabila ku terpandang cermin mata aku terkenang dia,
aku main komputer aku lihat jejarinya,
aku terpandang benda yang tak cukup makan,
aku terbayang wajahnya....( sebab kurus meledeng.)
Nak tahu kenapa?
Kerana dia selalu ada
di mana-mana.
Nak tahu siapa?......cuba teka....
( KHLENIGALFHJFNFJF)
dAPAT TAK???
benar tekaan aku...hanya orang yang benar-benar genius saja yang dapat teka....siapa lagi kalau bukan aku...kua3

1 comment:

baby nia ariestya said...

sape seseorang tu??dr.sheikh muszaphar ke??eyyy...ko jangan ye adek...kang aku bagi kang!!cey memain jek...