Wednesday, October 3, 2007

My great idol

Dalam dunia nie sume org mesti ada idola kan kan kan kan!Klu korang sume ada aku pun ada gak he he he ha ha ha.....Antaranya

1)of courselah nabi Muhammad.Aku tak pernah mendengar suaranya,tidak pernah melihat wajahnya tapi aku tahu siapa dia.

2) ibu bapa aku- yang paling spesel sebab diorang selalu bagi aper yang aku mahukan.Misalnya nak makan ikan keli berlada,tup tup ada depan mata.Ayah aku lak baek, warak tapi satu ajer dia merokok.Bila orang tanyer rokok tu haram ke,dia jawab makruh.Mana boleh kan rokok tu haram.Ayah aku cakap itu yang bercampur ngan dadah.Ayah aku punyer yang asli.Betul ker???

3)Randal the apperantice-Walaupun kulit hitam tapi dier hensem dan mempunyai kriteria suami idaman.Warna kot dier sama ngan muka dier.Hahahahahaha....

4) Wilson tong-Gerenti korang tak kenal punyer.Diernie hero dalam burning flame tahun 2005.Kacak gilllls dan sifat tegasnyer menambat hati aku...

5)Martha Stewart- aku x pernah miss dia punyer show kat ntv7.Best gillllsss.Tapi yang x sedapnyer dia selalu kena tahan ngan polis.Tak taulah aper sebabnyer.Aku kagum ngan dier bukan sebab aper,sebab dier pandai masak ajer.Lain tak der.....

Bila bab belajar sirah kat sekolah, aku paling suker ngan Saidina Ali dan Abdul Rahman Bin Auf .
aku suker kat saidina ali sebab dier pemuda yang gagah dan berani selain suka menuntut ilmu.So kiranyer saidina ali boleh jadi ikon bebudak sekolah sekarang ini.
Aku suker Abdurrahman sebab beliau genius dalam bidang perniagaan. Aku jugak minat ngan berniaga nie.Jadi memang sesuailah dia jadi ikon untuk para peniaga.Tapi janganlah lupa lak Rasulullah.Baginda tiada tandingannyer walau sebaik manapun kiterrrr
Dan yang paling penting pesanan utk para peniaga katakan tak nak kepada rasuah.

Sekian sahaja tulisan pena.Sehingga berjumpa lagi.Wassalam.....

No comments: